Thursday, February 5, 2009

Mar majdnem ugy nez ki mint egy repulo

A torzs oldal elemei kivagva es a merevitok raragasztva. Kihagytam az F2-es elem vastagsagat a ket merevito kozott. PVA glue-t hasznaltam ami a otthon azt hiszem az enyv. Feher szutyi, es amint rakentem a fara a fa olyan lett mint a vizes papirzsebkendo ugyhogy egy fa lappal lesulyoztam amig szaradt. Az F3-as elem ket 1.5mm-es lapbol van.

A hatso szarny is kivagva, 3mm-es balsabol. A hobbi boltban vettem 10 darab muanyag zsanert $2.50-ert. Egy kis vagast kell csinalni majd a szarnyba es oda be kell csusztatni es ragasztani.


A zsaner igy nez ki kozelebrol.


Aztan kozben osszeragasztottam a torzset a balsa cementtel. Ez az otthoni technokol rapid-hoz hasonlit.
Ezt is sikerult kicsit elrontanom. Erdemes a sarok merevito haromszog profilu rudakat elobb raragasztani az F2-re es F3-ra. Ha megszaradt akkor a torzs ket oldalso eleme jobban felfekszik es nem akar ossze csuklani ahogy osszeszoritom. Vegul aztan sikerult. A sarok merevitot 9.5mm vastag balsabol csinaltam Kivagtam egy 11cm hosszu es 8mm szeles csikot a szalirannyal parhuzamosan. Ezutan a szikevel hossziranyban atlosan vegig vagtam, igy kaptam ket 11cm hosszu haromszog profilu lecet. Aztan 5cm-nel elvagtam. A hosszabb resz ment hatulra a rovidebb elolre.

A torzs tetejere kozepre es az aljara a peremere felragasztottam a 3mm-es merevitoket.
Nem gyoztem kivarni hogy ne nezzem meg milyen is lesz ha mar kicsit kozelebb lesznek a darabok egymashoz igy hat osszeillesztettem. Kezdek izgatott lenni.


Egy kicsit kicsinek tunik a sulyahoz kepes de majd meglatjuk.
Sanwa, Hitec, Futaba, Model Flight, E-Flite, Spektrum, JR, Servo, RC , 2.4GHz, P51 Mustang, Yak54, Red Arrow, Cessna
Hulye reklamok mindenfele baromsagot mutatnak es nem amit kell. Itt van nehany segitseg:
Sanwa, Hitec, Futaba, Model Flight, E-Flite, Spektrum, JR, Servo, RC , 2.4GHz, P51 Mustang, Yak54, Red Arrow, Cessna.
Sanwa, Hitec, Futaba, Model Flight, E-Flite, Spektrum, JR, Servo, RC , 2.4GHz, P51 Mustang, Yak54, Red Arrow, Cessna