Wednesday, January 30, 2013

Itt vagyok, itt vagyok

Itt vagyok csak kicsit kiugrottam a garazsbol mert valamelyik gyerek hivott. Ah, most latom hogy utoljara 2009 febraurjaban jartam itt, hogy szalad az ido, fel se tunt :-)

Mustang meg var szepen turelmesen, remelem a termeszek nem ettek meg teljesen, kozben szereztem egy meteres Cessna-t. Ki volt dobva, a mozgo alkatreszek letorve mind. Gondolom valami kezdo repult egyet vele, lezuhant es nem vold ideje, kedve ragasztgatni. Hej, ez en vagyok pont :-) Csak hogy hu legyek a blog cimehez, itt egy uj hobbi. Egy mini (kb 30 centis) taviranyitasos vitorlast akarok epiteni. Na persze a mustang  is jon hamarosan, mar letakaritottam az asztalt a garazsban a sok szemettel. Szoval hajra...

Koszi a turelmet...

No comments:

Sanwa, Hitec, Futaba, Model Flight, E-Flite, Spektrum, JR, Servo, RC , 2.4GHz, P51 Mustang, Yak54, Red Arrow, Cessna