Wednesday, January 14, 2009

Ragacsozas

Kesobb rajottem hogy a torzs az balsabol van ugyhogy ha meg nem olvastad a frissebb bejegyzest akkor most irom. Ne ragaszd ra a torzs mintajat a retegelt lemezre.

Kivagtam a szarny es a torzs darabjait es felragasztottam a retegelt lemezre.

Azt irja a ragaszto hogy ha nem akarok tartos ragasztast akkor varjak 1-2 percet miutan befujtam a fat es utana rakjam ra a papirt. Nem tunt tul erosnek amikor raraktam a papirt de majd meglatjuk, hogy hogy birja a fureszelest. Eloszor szarazon raktam ra a fara es elhelyeztem a darabkakat hogy minel kevesebb legyen a veszteseg. Holnap megprobalom kifureszelni. Meg nem probaltam, de lehet hogy a szikevel is sikerul vagni.


A tervet is osszeragasztottam... es mar tobbre nem jutott idom. Rohanok aludni.

2 comments:

Zoli said...

Na végre... :)

Gratula az első (vagy már második?) lépésekhez.

Az előző írásodhoz kapcsolódva: hazai viszonylatban már nem nagyon éri meg építeni, legtöbbször olcsóbb - rengeteg a kínai modell - vásárolni. Különösen igaz ez, ha a modellezést nulláról kezdve kell művelni (szerszámok, anyagok, segédeszközök, stb.).
Én is kíváncsi vagyok, hogy ott, fejjel lefelé ez hogyan néz ki majd. És egy modellt megépíteni nem kevés - úgy is mondhatnám, hogy nagyon sok - idő, míg egy ARF gép néhány óra alatt készen van.

DE (így, csupa nagybetűvel!): a magad által épített modell beállításának, berepülésének, és későbbi repítésének élménye szerintem nem hasonlítható a vásárolt modelléhez. A büszkeségről meg már ne is beszéljünk.
Ezért én építéspárti vagyok.

Megjegyzem, a mostani munkámat - amit egyébként nagy kedvvel csinálok - részben a korábban említett Góbé építésének köszönhetem. Már csak ezért is megérte a ráfordított időt, és energiát.


Üdv:
Zoli

Balazs said...

Koszi a biztatast. Azt hiszem nekem maga az epites ami hianyzik, az agyalas, hogy mit hogyan mivel illeszek ossze. Bar a terven nincs futomu de megprobalok valamit kitalalni. Es persze lampa is kell ra :-) Elvileg a tervet aruljak kivagva is tehat kell hogy repuljon ha nagyon nem rontom el.

Hogy megy az uj-eletunk? Sikerult? Ha igen akkor majd egyszer osszefuthatunk. Nem tudtam beleolvasni az esemenyekbe.

Sanwa, Hitec, Futaba, Model Flight, E-Flite, Spektrum, JR, Servo, RC , 2.4GHz, P51 Mustang, Yak54, Red Arrow, Cessna